top of page

The Blacklist

Public·233 members

San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023

10 tuntia sitten — 11.10.2023 — (((VERKOSSA===))) Kazakstan Suomi elää live 7 syyskuuta 6.9.2023 — Lohko D: San Marino-Kypros 0-1 (0-0)53.

MotoGP: San Marinon sprinttikilpailuma 11. 09. klo 15. 15 - 16. 30 1h 15 min9. 9. 2023. Selostus Julius Vauhkonen, asiantuntija Matti Kiiveri. su 10. klo 14. 45 - 16. 45 2h 0 minOsakilpailu Selostus: Julius Vauhkonen & Matti Kiiveri. Tapahtumapaikka: Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari. klo 10. 40 - 12. 15 1h 35 minWarmUp & Rider Fan Parade Selostus: Englanti. la 09. 55 - 17. 35 1h 40 minSprinttikisa Selostus: Julius Vauhkonen & Matti Kiiveri. Tapahtumapaikka: Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari. Tietenkin tehtäväni on myös puolustaa. ”Galvez on edustanut maajoukkuetasolla äitinsä kotimaata Suomea, vaikka hänellä olisi mahdollisuus edustaa isän sukutaustan takia myös Espanjaa. Lisäksi hän voisi Englannissa syntyneenä edustaa myös Englantia. ”Olen täysin sitoutunut Suomeen. Olen pelannut Suomelle siitä lähtien, kun olin 13-vuotias. Olen uskollinen Suomelle. Voisin valita toisen maan, mutta en mieti sellaista. Keskityn Suomen edustamiseen eikä suunnitelmissani ole vaihtaa edustusoikeutta. ””On aina hienoa saada kutsu maajoukkueeseen, ja olen joka kerta iloinen siitä. Olen saanut paljon suomalaisia ystäviä matkan varrella. ”Galvez kertoo saaneensa paljon hyviä suomalaisia ystäviä nuorten maajoukkueista. Hän kertoi kokemuksistaan Huuhkajien hotellilla Riccionessa päivä ennen ottelua San Marinoa vastaan. Kuva: Juhani Niiranen / HSGalvez aloitti jalkapalloilun 6-vuotiaana paikallisessa lasten jalkapalloliigassa Lontoon seudulla. ”Parin vuoden jälkeen pääsin Tottenhamin ykkösjoukkueeseen. Sen lisäksi pelasin myös futsalia Pro Futsal London -seurassa. Se on yksi syy, miksi minusta tuli hyvä pelaaja. ”Minun on pitänyt käsitellä paineita lapsesta lähtien. Siihen tottuu. Koen vieläkin paineita ennen otteluita. Mutta pääasia on, että yrittää parhaansa. Oikeastaan muuta ei voi pelaajalta pyytää. Ottelun alettua kaikki jännitys kaikkoaa. ”Tomas Galvez harjoitteli sunnuntai-iltana San Marinossa Serravalle-stadionilla Huuhkajien viimeistelyharjoituksissa maanantain peliin. Kuva: Juhani Niiranen / HSGalvezin äidinisä Risto Järvinen kertoo muistavansa hyvin, miten tyttärenpojasta näki jo varhain liikunnallisuuden. ”Liikuin hänen kanssaan paljon silloin, kun hän oli nuorempi. Olikohan hän parivuotias, kun kävelimme Paimion luontopolun läpi. Hän pomppi silloin kiveltä kivellä. Hän jaksoi hyvin nuorena liikkua mukavasti. ””Kun Tomppa oli meillä vierailulla, ei sellaista päivää ollutkaan, että emme olisi lähteneet ulos pallottelemaan. Risto-pappa, lähdetään pelaamaan taas tennistä, hän sanoi. ”Isoisän mieleen on painunut päivä, jona nuori Tomas juoksi Paimion yleisurheilukentällä. ”Hän oli juossut pari kertaa kentän ympäri, kun hän istuutui kentän reunalle ja sanoi, että ’minä olen niin väsynyt’. Sitten ei mennyt kuin minuutti, kun hän taas juoksi. ””Lähetän hänelle viestit suomeksi, ja kyllä sieltä melko virheetöntä suomea tulee takaisin. ”Turussa Maarian ladulla kävimme kokeilemassa hiihtoa. la 09. 05 1h 10 min9. klo 11. 45 - 13. 30 1h 45 minAika-ajot Selostus: Julius Vauhkonen & Matti Kiiveri. 45 - 12. 35 50 min9. 00 - 12. 15 1h 15 minVapaat harjoitukset Selostus: Englanti. pe 08. 50 - 17. 40 1h 50 min2. vapaat harjoitukset Selostus: Englanti. 35 - 13. 10 1h 35 min1. ti 13. 2022 00. 00 - 00. 55 55 minMotoGP Highlights. Grand Prix -viikonlopun parhaat palat. Englanninkielinen ohjelma. kausi 2022 jakso 14su 11. 2022 14. Galvez debytoi A-maajoukkueessa viime vuonna harjoitusottelussa, ja nyt 18-vuotiaalla lahjakkuudella on kohta edessään debyytti karsintaottelussa. Sen hän saanee maanantaina, kun Huuhkajat kohtaa EM-karsintojen viimeisessä ottelussa San Marinon kello 21. 45 Suomen aikaa. Vuosi sitten Galvez oli maajoukkueen talvileirillä, mutta nyt ei hänen sanojensa mukaan ole kyse enää harjoituksesta. ”Kaikki ovat olleet todella mukavia. Jos harjoituksissa minulla on vaikeuksia ymmärtää, sitten puhun jollekin pelaajalle tai valmentajalle, joka selittää asiat minulle. (Live HD*) San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 1 tunti sitten — San Marino Suomi elää live 20/11/2023 Striimaa 16.10.2023 — Suomi elää 2022 25 toukokuuta 2023 [[verkossa@@]##] Slovenia Kanada elää ... Kyse on siitä, että elämäntavan pitää olla ammattimainen. ””En oikeastaan tykkää edes käydä iltaisin ulkona. Ensimmäisenä vuotenani Cityssä olin vapaa-aikani huoneessani. Pelasin paljon konsolipelejä, kuten monet jalkapalloilijat, ja olin paljon yhteydessä perheeseeni. ”Galvez sanoo, että jalkapallossa paineet kasvavat mitä korkeammalle pääsee pelaamaan. [Jalkapallo@@] San Marino Suomi elää 2022 20.11.2023 16.10.2023 — Suomi elää 2022 25 toukokuuta 2023 [[verkossa@@]##] Slovenia Kanada elää live 14 toukokuuta Loppuohjelmat(16) Tanska: San Marino (v) ... Suosittelen futsalia kaikille pelaajille. ”Galvez oli 11-vuotias, kun Watfordin kykyjenetsijä löysi hänet. Galvez teki sopimuksen seuran kanssa ja vietti siellä viitisen vuotta. Watfordissa hän oli aluksi vasen laitahyökkääjä tai vasen laita keskikentällä. Parin vuoden jälkeen hänet siirrettiin vasemmaksi laitapakiksi, ja siitä hänen uransa lähti nousuun. ”Minusta tuli parempi pelaaja. Ja sitten minut löydettiin Manchester Cityyn, jonka kanssa tein ensimmäisen ammattilaissopimukseni. OG Entertainment | Ongoing & Grounded E 17 tuntia sitten — 2 päivää sitten — Elää Live(VERKOSSA**) Suomi Tanska elää 2022 21 Slovenia kohtaa Suomi elää Irlanti Kori 6: San Marino Huuhkajien ... Finland v San Marino Live Stream Football Game Look out for the moving performances by Mark Ruffalo and Jennifer Garner as Adam’s parents, but stick around for Catherine Keener’s scenery chewing villain. Skip to Main Content~!! √[Live@StrEaM] Suomi San Marino Elää! Football Live | 1h 28m 28s | Video has closed captioning. Suomi San Marino Elää It is a claustrophobic and tense experience, never missing a beat as it all becomes increasingly suffocating to see the two people begin to fall apart. Finland v San Marino Live Stream Football Game Look out for the moving performances by Mark Ruffalo and Jennifer Garner as Adam’s parents, but stick around for Catherine Keener’s scenery chewing villain. Aired: 20 November 2023 Rating: TV-14 Related to This Episode Q&A with Heidi Thomas Writer & Executive Producer of ~!! √[Live@StrEaM] Suomi San Marino Elää! Football Live on the secret of the show. Se on ollut yksi urani hienoimmista hetkistä, kun tein sopimuksen maailman parhaan seuran kanssa. Jouduin opettelemaan paljon uusia asioita. Muutaman kuukauden jälkeen pärjäsin hyvin. ””Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. Täytyy pitää huolta myös kehosta, koska jalkapallossa kehosi on sijoitus. Galvez on sukunsa ensimmäinen ammattilaisurheilija. Hän kertoo äitinsä muuttaneen nuorena Englantiin tekemään työharjoittelua, ja silloin tämä tapasi Galvezin isän. Isän vanhemmat ovat kotoisin Espanjasta, mutta isä on syntynyt Englannissa. MOTOGP: SAN MARINON GRAND PRIX ohjelmatiedot 2 tuntia sitten — [STRIIMAA>>>]((] San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 16 tuntia sitten — Matti Nykänen – Elämä on laiffii · Kaikki liveurheilu ... ”Minulla on isoveli, mutta hän ei ollut koskaan kiinnostunut jalkapallosta. Minä ja isäni olemme perheemme jalkapalloilijoita. Isäni pelasi jalkapalloa nuorempana. ””Äidinisäni on ollut innokas tennispelaaja. Pelasin hänen kanssaan usein tennistä, kun kävin Suomessa. Äidinisäni on suuri fanini. ”Galvez on saanut vanhemmiltaan neuvoja, miten hänen kannattaa keskittyä olennaiseen työssään. ”Isäni on sanonut minulle, että minun kannattaa pelata futista hymy huulillani. Hän on sanonut, että minun kannattaa keskittyä vain jalkapalloon, eikä antaa minkään muun häiritä sitä. ”Galvez sanoo haluavansa tehdä perheensä ylpeäksi, ja siksi hän laittaa jalkapallon etusijalle elämässään. ”Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. San Marino -ottelu näytti, että pelkästään voittamisella ei 19.6.2023 — San Marinon kannattajat seuraavat joukkuettaan tappioiden uuvuttavan pitkästä sarjasta huolimatta. Siinä on kyse omien kunnioituksesta.

About

Welcome to "The Blacklist"! You can connect with other membe...
bottom of page